Selecteer een pagina

Categorie: Lifestyle

Categorie: Food & Health

Ingrediënten

  • 2 speltcrackers met zuurdesem en gekiemd boekweit
  • 100% pindakaas
  • hummus met tomaat en basilicum
  • ½ banaan (in plakjes)

Koolhydraten 30 g
waarvan suikers 9 g
Vet 17,4 g
waarvan verzadigd 2,2 g
Eiwit 11,8 g
Vezels 6,5 g
Kcal 336

Bereiding

Besmeer de speltcrackers met op de ene pindakaas en de ander de hummus.

Snijd een banaan in plakjes en leg de helft op de cracker met pindakaas.

Overige banaan kan worden ingevroren.

Lekker en gezond eten met diabetes

Met diabetes moet je altijd op je eten letten. Gelukkig kan gezond ook lekker zijn!

Gerelateerde Berichten
Ontbijt OntbijtBereidingstijd: 5 minutenAantal personen: 1 Ingrediënten 45 g Havermout - naturel (Quaker)150 ml amandelmelk, ongezoet½
Iets wat veel vergeten wordt in de sportschool, zijn de buikspieroefeningen. Onder het mom van
Als sporter wil je niet alleen maar op je eten letten. Daarnaast moet je genoeg
Advertentie
Advertentie